luni, 14 aprilie 2014

Welcome to my blog! :-)

Bună :) Eu sunt Cinny aka Daisy, creatoarea blogului şi în acelaşi timp admina! Deci practic sper să vă placă munca mea, şi postările mele :o3 Voi avea câteva reguli, pe care sper să le respectaţi. Dacă nu, comenzile nu se vor executa :)
1) Daţi credit indiferent că e bandă sau cont artistic sau cont cu celebrităţi, jocuri ş.a.m.d. :)
2) Mai mult de 5 cuvinte într-un text png nu se acceptă :)
3) O comandă fac doar când am 5 comenzi sau mai multe.
4) Aveţi voie să comandaţi doar 10 texte png, maxim; 5 png-uri; 7 fundaluri; 3 gif-uri. Şi mai văd.
5) Daţi credit şi la revistă dacă folosiţi ceva de pe acest blog.
6) Nu sunt talentată deci nu îmi luaţi munca în batjocură, nu vă place există un "X" mare acolo sus, roşu :) Vă mulţumesc pentru că mi-aţi acordat 5 minute. Vă pup dulce! :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu